Search

Yahoo Messenger

abu shifa': salam
abu shifa': enti punya cerita tak samapai le
ukhtina_z: ala ye ke?
abu shifa': silap mal ke
ukhtina_z: dak la
ukhtina_z: saya hantar kat kat mail yg ustaz bagi tu lah
abu shifa': mujaddid2008@gmail.com
ukhtina_z: saya ingat dah dapat
ukhtina_z: ya betul la tu
abu shifa': enti send kat sini
ukhtina_z: ka sbb gambar tu
ukhtina_z: berat
abu shifa': gambar pe
ukhtina_z: dalam cerita tu saya letak gambar
abu shifa': attachment ke
ukhtina_z: pemandangan suasana kat phuket
ukhtina_z: tempat yg saya lawat
abu shifa': enti buat attachment
ukhtina_z: saya buat
ukhtina_z: pakai word biasa ja
ukhtina_z: saya buat kat ofis
ukhtina_z: guna pc ofis
ukhtina_z: nak save dalam email
ukhtina_z: macam tak boleh
abu shifa': enti buka mail yg enti send kan tu
abu shifa': tengok.. sampai tak
abu shifa': ada tak attachment u
ukhtina_z: hari tu saya hantar masuk terus kat dalam gmail tu
ukhtina_z: sbb boleh
abu shifa': hntr melalui apa
abu shifa': mail enti ke
ukhtina_z: tak
ukhtina_z: email yg ustaz bagi tu
ukhtina_z: ka saya silap
abu shifa': enti send guna email enti ke macamana
abu shifa': kalau gna mail enti.. mesti ada rekod dalam mail enti tu
ukhtina_z: dak
ukhtina_z: saya tak guna mail saya
ukhtina_z: sya guna mail yg ada dalam blog tu
ukhtina_z: yg kakak hanifah tanya ustaz
ukhtina_z: nak hantar artikal mcmana tu
ukhtina_z: saya klik la kat situ
abu shifa': ooo
ukhtina_z: pas tu boleh
ukhtina_z: tu yg saya ingat dah dapat
abu shifa': better enti send via email
abu shifa': ada rekod
ukhtina_z: mcmana pulak tu?
ukhtina_z: melalui mail saya ka?
abu shifa': pakai email sendiri pastu attachment
abu shifa': cam biasa
ukhtina_z: saya dah suba email saya
ukhtina_z: tapi berat
abu shifa': berat gambar tu
abu shifa': gambar byk sgt kut
ukhtina_z: dak la pun
ukhtina_z: ada la beberapa keping
ukhtina_z: tak pe lah ustaz
ukhtina_z: saya hantar lain
ukhtina_z: tapi tak yah letak gambar la
ukhtina_z: saya pakai email biasa
abu shifa': bagi 2 keping gamabr]
abu shifa': tp email lai2
ukhtina_z: ok..
ukhtina_z: kalau sempat esok saya hantar
abu shifa': ye
abu shifa': mlm ni takde apa2 nak bg
ukhtina_z: syifa dgn ein buat ape ustaz?
ukhtina_z: oo..
ukhtina_z: saya tengah dok mengarang nie
abu shifa': ada kat belakang ni
ukhtina_z: kalau ok nanti saya hantar
ukhtina_z: artikal
ukhtina_z: sya tengah karang ttg kepentingan bermain untuk kanak-kanak
abu shifa': ooo
ukhtina_z: bermain sambil belajar
abu shifa': antar mlm ni
abu shifa': yg hr tu semua ada kat ofis ke
ukhtina_z: emm..
ukhtina_z: banyak kat ofis
ukhtina_z has signed out. (3/12/2009 10:54 PM)


abu shifa': salam
abu shifa': berpa no mazuan
duta_timur80: 019-6117561
abu shifa': ni online kat rumah ke
duta_timur80: yup
abu shifa': waa dah ada tenet.. mazuan ada
abu shifa': buatsatu ertikel, cerita ke .. nak masukkan dalam blog
duta_timur80: kat bilik air
abu shifa': baru masuk tenet ke
duta_timur80: bln 2 baru ni
abu shifa': tp jarang online
abu shifa': boleh la korang berblog
duta_timur80: a'ah.biasa on the spot je
duta_timur80: road block?
abu shifa': ???
abu shifa': ada org dah kluar blik air ke ni
duta_timur80: belum
abu shifa': dia bersihkan bilik air ke
duta_timur80: bilik air bersihkan dia
abu shifa': ooo
duta_timur80: aaa
duta_timur80: tipah tertipu bang
abu shifa': mazuan ko... usus pjg sgt ke
duta_timur80: apa kaitan usus dengan trakea?
abu shifa': ooo dia tak sama dgn medula oblogata
duta_timur80: pankreas dan serebrum pun x sama
abu shifa': sereblum tu sebalah serebrum
abu shifa': tiub esofogus ko ok ke
duta_timur80: tiup follopio di masuki vius bedak follow mw
duta_timur80: virus
duta_timur80: follow me
abu shifa': epirdemis ko nipis sgt kut
abu shifa': http://gagasanmujaddid.blogspot.com/
duta_timur80: epedermis dicuri epi di pantai remis
abu shifa': ish ish arteri pun dicuri epi
BUZZ!!!
abu shifa': Toothy: Yawn
duta_timur80: Eh Jom pegi makan.
duta_timur80: maple
abu shifa': mazuan mifrah masuk kat shot mix tu... cakaple apa2...
duta_timur80 has signed out. (3/13/2009 12:11 AM)


abu shifa': alo kawan bila mau update blog
Avillyd MN: xde masa la
Avillyd MN: malas nak layan politik malaysia yg bodoh lagi dibodohkan
abu shifa': yg bodoh la nak kena tulis daaa
abu shifa': ada call
Avillyd MN: xde lagi
Avillyd MN: harini
Avillyd MN: hset off satu hari bateri low
Avillyd MN: anta gi blog ni ke
Avillyd MN: http://politikbaru.blogspot.com/
abu shifa': yela
Avillyd MN: nta duk mana
abu shifa': http://gagasanmujaddid.blogspot.com/
abu shifa': rumha
abu shifa': tulis la apa2 kat shout mix tu
Avillyd MN: shout mix tu ape benda ana tak tahu
Avillyd MN: ana tgh update blog dgn kroni bajet kemarin
abu shifa': dlm blog gagasan tu.. ada ruang sembang
Avillyd MN has signed out. (3/13/2009 12:40 AM)

1 comments:

Unknown said...

ish ust sharul sampai ape yg kita chat pun nta masukan dalam blog ni.
ada projek baru ke untuk dilaksanakan