Search

[Gagasan Mujaddid] Selamat Hari Raya & Jemputan 'Khas' adik-beradik Mujaddid ke Majlis Kesyukuran



Assalamu'alaykum warahmatullah,

Moga sahabat-sahabat, adik-beradik Mujaddid berada dalam keadaan sihat wal'afiat semua, di dalam bulan yang penuh rahmat ni.

Firstly, ana nak minta maaf, ana balik Malaysia sekejap senyap2. Harap tak de yang kecik hati, ya? Balik sekejap untuk collect data. Tu tak berani nak heboh2, takut kerja tak jalan (ni pun dah agak slow sikit kerja2 study, huhuhu...).

Secondly, ana nak ucapkan Selamat Berpusa dan Selamat Menyambut Eidulfitri (maaflah terawal seminggu ucap selanat hari Taya). Moga ibadah kita di bulan Ramadhan ni diterimaNya dan bersama-sama kita dapat mencari keberkatan malam Qadar (aisey, sorry yer, ayat jadi skema sikit)

Thirdly, jemputan istimewa, khusus untuk adik-beradik Mujaddid. Ana dengan berbesar hati nak menjemput semua adik-beradik Mujaddid, especially yang ada di Kelantan, Terengganu, Pahang dan Kedah, Perak Lembah Kelang juga, (kalu boleh datang ke Kota Bharu) ke majlis kesyukuran sempena perkhaiwnan ana dengan pasangan nanti, pada 23 September 2009, Rabu bersamaan 4 Syawal 1430. Memang semua adik-beradik dijemput datang, so jangan segan2...

Ana berhajat nak hantar kad jemputan untuk semua adik-beradik Mujaddid, tapi ana tak de alamat semua yang terkini. Mungkin Ustaz Zaman boleh forwardkan pada ana ke, alamat adik-beradik Mujaddid yang terbaru, kau ada dalam simpanan.

Yang mana ada dan akan balik ke Kelate, macam K.Long Zaimah, Aisyah Yusuf, Hanifah, Maesarazh, Mama Khadijah Abd Latif, Thuwaibah, Miffrah, Khuzaimah, Ustaz Naelan, Ustaz Hafiz Amri, dll (ramai sangat nak sebut kat sini, mudah cerita, yang anak2 Kelate), harap boleh forwardkan or reply kat sini non contact masing2. Insha-Allah, kalu berkesempatan, ana cuba contact secara personal n hantar kad jemputan juga.

Apapun, doakanlah moga majlis nanti berjalan dengan lancar n jodoh kami kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Ana ni kira ketinggalan jauh dah ni,banding dengan sahabat2 semua..So, nak kena menuntut ilmu rumah tangga dengan yang dah berpengalaman ni, ;D


Moga urusan kita senantiasa dipermudahkanNya, dan tetap teguh di atas jalanNya dengan kemanisan iman, insha-Allah..


Asyiqin Ab Halim & Muhammad Rusdi bin Ismail.


0 comments: